Известие

Collapse
No announcement yet.

Странно палене 147 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от JAMAL Покажи съобщение
    След смяната на ламбда сонда и термостат, проблема изчезна на 100%. Това беше преди две години, сега пак се появи. Сега смених дебитомер, поради други причини, цялостната работа на двигателя се подобри, но паленето не. Излиза, че един и същи проблем, може да се получава от различни места?
    И аз наблюдавам нещо подобно откакто смних сондата оригиналната с универсална колата няма проблеми с паленето сутрин .При мен проблема се появяваше при палене сутрин но само когато температурата е над 20 градуса.
    Макар че при стартов режим сондата не работи или поне не се взима под внимание показанията и от компа, явано при нормална работа на двигателя ако сондата не отчита много коректно или не работи компа на колата запаметява не коректни стойбности и затова паленето е трудно.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
      И аз наблюдавам нещо подобно откакто смних сондата оригиналната с универсална колата няма проблеми с паленето сутрин .При мен проблема се появяваше при палене сутрин но само когато температурата е над 20 градуса.
      Макар че при стартов режим сондата не работи или поне не се взима под внимание показанията и от компа, явано при нормална работа на двигателя ако сондата не отчита много коректно или не работи компа на колата запаметява не коректни стойбности и затова паленето е трудно.
      Като споменаваш за компютъра и ми е любипитно, дали ще покаже някакви грешки. Не съм и правил диагностика от 2г. Има логика преди смяната на лабдата и термостата да е имала записани грешки, съответно при смяната да са изчистени...
      sigpic
      Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
      Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
      Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от JAMAL Покажи съобщение
        Като споменаваш за компютъра и ми е любипитно, дали ще покаже някакви грешки. Не съм и правил диагностика от 2г. Има логика преди смяната на лабдата и термостата да е имала записани грешки, съответно при смяната да са изчистени...
        Може сондата да не работи добре но компа да не я хване и да не запише грешка най добре е да се гледа как работи сондата в движение като се сравняват стойностите които отчита. Моята примерно работеше на място и при ниски обороти но при форсиране спираше да работи.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #34
          ...
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #35
            тресенето,гасненето идва от лошото гориво което зареждате по българските бензиностанции намерете си подходящя бензиностанция от която да си зареждате постоянно и в рамките на месец ако не се оправи сменете въздушният филтър и почистете дроселовата клапа
            Една съдба! Една кола! Алфа Ромео!

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Locksys Покажи съобщение
              тресенето,гасненето идва от лошото гориво което зареждате по българските бензиностанции намерете си подходящя бензиностанция от която да си зареждате постоянно и в рамките на месец ако не се оправи сменете въздушният филтър и почистете дроселовата клапа
              А после ако не се оправи
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #37
                Гледам че доста хора имат проблеми подобни на моя реших да напиша с коя добавка аз се оправих добавката я купих от омв около 20 лева беше на фирма STP черно малко шишенце

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от slik4eto Покажи съобщение
                  Гледам че доста хора имат проблеми подобни на моя реших да напиша с коя добавка аз се оправих добавката я купих от омв около 20 лева беше на фирма STP черно малко шишенце
                  Колега напълно сигурелен ли си за тази добавка , защото последно да сложих добавка , колата като че ли се спуши повече?
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                    Колега напълно сигурелен ли си за тази добавка , защото последно да сложих добавка , колата като че ли се спуши повече?
                    колега тази тема я отворих защото имах проблем сега го нямам и си карам сипах 100 октана и добавката и сега сам ок

                    Comment


                    • #40
                      Аз имам подобен (ако не и същият) проблем откакто смених бензиновата помпа, понеже предната изгоря. Не съм пробвал със 100 октана и добавка, но смятам да опитам....
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                      Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                      Comment


                      • #41
                        Нова тема за размисъл. Досега никога не бях палил принудително на газ, реших да пробвам при първото за деня. Втори ден тествам и на газ си пали отраз. Всички изброени ламбди, дебитомери, термостати са симулирани от газта и би трябвало, ако там някъде има грешка, тя да се отразява и на газ, нали?
                        sigpic
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
                        Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
                        Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

                        Comment

                        Working...
                        X